آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

سلامی به بلندای برج میلاد

عرض سلام به بلندی بیل ، به محکمی کلنگ ، به گِردی اسمبُلی ، به سرعت فرغون ، به تیزی شاقول ، به انعطاف پذیری طناب ، به دلبریزی دوغاب ، به سفیدی سیمان ، به صافی ماله ، به وسعت بشکه ، به معرفت عمله ، به قدرت کارگر ، به ظرافت گچ کار، به لطافت معمار ، به شجاعت صاحب کار ، به علم مهندس ، به صلابت جوشکار ، به محبت صافکار ، به رفاقت همکار ، به سرکار گذاشتن توی بیکار.

برای امروز بسته - هر روز یه مطلب با یک سخن از بزرگان


چرچیل میگه : بزرگترین پند زندگی این است که گاهی احمق ها درست میگویند !!!

ای نام تو بهترین سر آغاز

الهی! همه به تن غریبند و من به جان و دل غریبم، همه در سفر غریبند و من در حضر غریبم.

 .الهی! اگر بردار کنی، رواست، مهجور مکن، و اگر به دوزخ فرستی رضاست، از خود دور مکن.

 الهی! عاجز و سرگردانم نه آنچه دارم دانم و نه آنچه دانم دارم.

 الهی! مکش این چراغ افروخته را و مسوز این دل سوخته را.

 کریما! گرفتار آن دردم که تو درمان آنی، بنده ی آن ثنا ام که تو سزای آنی من در تو چه دانم؟ تو دانی!تو آنی که گفتی من آنم! آنی.

 الهی! حاضری چه جویم؟ ناظری چه گویم؟

 الهی! همچون بید می لرزم که مبادا به هیچ نیرزم.

 الهی!

فاسقان زشتند،

زاهدان مزدور بهشتند،

ای منعم و توّاب و ای آفریننده ی خلقان از آتش و آب،

فریادرس از ذلّ حجاب و فتنه ی اسباب شوریده و دل خراب.بر رخ از خجالت گرد داریم و در دل از حسرت درد داریم و روی از شرم گناه زرد داریم، اگر بر گناه مصرّیم، بر یگانگی مقرّیم.در دلهای ما جز تخم محبت مکار و بر جان های ما جز باران رحمت مبار.