آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

دوست دارم گاهی آزارت دهم

دوست دارم گاهی آزارت دهم
ای که آزردی مرا با رفتنت
  
ای که ترسیدی اگر عاشق شوی
عشق آرد یک بلایی بر سرت
  
رفتی و در قاب یادم همچنان
می درخشد چشم های روشنت
  
می زند آتش به شعر دفترم
یاد آن رفتار گنگ و مبهمت
  
رفتی و مانده ست بر ایوان دل
جای پاهای تو مثل شبنمی
  
رفتی ومن می نویسم باز هم

مانده برقلبم شرار ماتمی
  
این چه سود گر باز می خوانی مرا
باز می گویی پشیمانی مرا
  
من نخواهم داد هرگز پاسخت
ای که آزردی مرا بارفتنت
  
پای خود را روی قلبم می نهم
دوست دارم گاهی آزارت دهم


نظرات 1 + ارسال نظر
نظری دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ق.ظ http://shirazpasargad87.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
از نظر مشکلات که گفتین اصلا اشکالی نداره ولی سعی کنید ایمیل بزنید چوب من وبلاگ رو خیلی سریع نمی بینم.
اگر کمی جواب میل شما هم طول بکشه مرا ببخشید چون یه خورده مشکل هم دارم .
منظور از طول کشیده 1 یا 2 روز هست
موفق باشید

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد