آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

سخن

 

 

زندگی آرام است مثل آرامش یک خواب بلند
زندگی شیرین است مثل شرینی یک روز قشنگ
زندگی رویا است مثل رویای یک کودک ناز
زندگی زیبایی ست مثل زیبایی یک غنچه باز
زندگی مثل زمان درگذر است
زندگی چرخش این عقربه هاست
زندگی تک تک این ساعت هاست

***************************************************************************
گریزانم از این مردم که با من به ظاهر همدم ویکرنگ هستند

ولی درباطن از فرط حقارت به دامانم دو صد پیرایه بستند

از این مردم که تا شعرم شنیدند به رویم چون گلی خوشبو شکفتند

ولی آن دم که درخلوت نشستند مرا دیوانه ای بدنام گفتند

***************************************************************************
ترجیح میدهم با کفش هایم در خیابان راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم.(دکتر شریعتی)


نظرات 6 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

ممنون که اومدی
سخن زیبایی بود

دوست...! سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ


اگر نمی توانی بالا بروی

سیب باش...!

تا افتادنت اندیشه ای را بالا ببرد...

موفق باشید

(¯`·-»آزاده«-·´¯) پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://azadeh-yass.blogfa.com

آیــا عشق
تنها شیوه نیست
که با آن می توان به اعماق
وجودی انسان دیگر
دست یافت؟؟؟؟



هر که بینی ز ره دیده گرفتار دل است
آنکه دل داده و روی تو ندیدست، منم!



روزی که دلم پیش دلت بود
دستان مرا فشردی که نرو
روزی که دلت به دیگری مایل شد
کفشانِ مرا جفت نمودی که برو


اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت،
عاشقان سکوت شب را ویران می کردند...

......
من از تنهائی و برگ ریزان پائیز
من از سردی سرمای زمستان
من از تنهائی و دنیای بی تو می ترسم
.......
من از دوستان بی مقدار
من از همرهان بی احساس
من از نارفیقیهای
این دنیا می ترسم
........
من از احساس بیهوده بودن ؛
من از چون حباب آب بودن
من از ماندن چون مرداب می ترسم
......
من از مرگ محبت
من از اعدام احساس
به دست دوستان
دور یا نزدیک
می ترسم
....

دختری از دیار باران پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.ashkeasemo0n.blogfa.com

سلام لذت بردم چند تا از شعراتونو تو دفتر خاطراتم نوشتم
بازم به وبه من بیا عزیزم

(¯`·-»آزاده«-·´¯) جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://azadeh-yass.blogfa.com

خــود را بـه کـه بـسپارم

وقتی که دلم تنگ است

پــیــدا نـکـنــم هــمــدل
دلها همه از سنگ است

گـویـا کـه در ایــن وادی
از عشق نشانی نیست

گـر هـست یکی عاشق
آلـوده به صـد رنـگ است

محمد جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام
با یک تست جالب تمرکز آپم.
یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد