آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

منیژه خاتون

حضور حضرت منیژه خاتون

چطوره حال بچه گربه‌هاتون؟

برای اون دهان و چشم و ابرو

همیشه بنده بوده‌ام دعاگو

زبس که رفته عشق، توی قلبم

نوشتم اسمتونو روی قلبم

خداگواهه تا شما نیایین

از تو گلوم، غذا نمی‌ره پایین

شباهمه‌ش یادشما می‌کنم

می‌رم به آسمون نیگا می‌کنم

شما رومثل ماه می‌کشم‌ هی

شباهمیشه آه می‌کشم هی

کسی خبر نداره از قضایا

نه جی‌جی و نه مامی و نه پاپا

به جای ماریاکری و گوگوش

نوارگریه‌دار می‌کنم گوش

قشنگترین پیرهنتو تنت کن

تاج سرسروری تو سرت کن

چشماتو مست کن همه‌جا رو بشکن

الا دل ساده و عاشق من...

دلم می‌خواد که از سرمحبت

به عشق من بدین جواب مثبت

بگین بله وگرنه دلگیر میشم

تو زندگی دچار تأخیر می‌شم

اگرجواب نه بیاد تو نامه‌ت

خلاصه قهر، قهر تا قیامت!

فدای اون که نه ،نمی‌گه، می‌شم

عاشق یک دختر ،دیگه می‌شم

تو بی‌لیاقتی اگر بگی نه

اِند حماقتی اگر بگی نه

ببین تو آینه، آخه این چه ریخته؟

مثل تو صدتا توی کوچه ریخته!

تو خانمی؟ تو خوشگلی؟ چه حرفا...

حرف زیادنزن، برو بینیم بابا....

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://padeh.javanblog.com/

سلام دوست گل من وب خوبی داری اگه میشه منو با اسم شیمی معراجی لینک کن ممنون
الهی قلب غم اتش بگیرد سیاهی دق کند ماتم بگیرد الهی تا رفیق هست و زمان هست کسی یاد تو را از من نگیرد



به وب من هم بیا روی همه بنرهای تبلیغی هم کلیک کن وروی بنر فروتل کلیک کنید و عضو شوید عضو شدن رایگان حتی پادش عضو شدن هم میگیری ممنون http://padeh.javanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد