آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

کجا بودی؟

کجا بودی وقتی برات شکستم

یخ زده بود شاخه گلم تو دستم

کجا بودی وقتی غریبی و درد

داشت من تنها رو دیونه می کرد

کجا بودی وقتی تو رو می خواستم

که دستات اروم بشینه تو دستم

کجا بودی وقتی که گریه کردم

از تو به آسمون گلایه کردم

کجا بودی وقتی کنار عکسات

شبا نشستم به هوای چشمات

کجا بودی تو لحظه نیازم

وقتی می خواستم دنیامو بسازم

کجا بودی ببینی من می سوزم

عین چشات سیاهه رنگ و روزم

کجا بودی تشنه چشمات بودم

نبودی من عاشق دنیات بودم

کجا بودی وقتی دیوونت بودم

وقتی که بیقرار شونت بودم

نبودی پیش من بی ستاره

ترک می خورد دلم با یه اشاره

کجا بودی وقتی که پرپر شدم

سوختم و از غمت خاکستر شدم

سرزنشای مردمو شنیدم

هر چی که باورت نمی شه دیدم

کجا بودی ببینی خستگیمو

آب شدن شمعای زندگیمو

همه سراغ تورو می گرفتن

زیر لبی یه چیزایی میگفتن

می خندیدم اما تنم می لرزید

کجا بودی وقتی چشام می ترسید

کجا بودی وقتی دعای داغم

می زد به سقف کوچیک اتاقم

کجا بودی ببینی آبروم مُرد

اما به خاطر چشات قسم خورد

وقتی که این بازیارو می کردی

من می دونستم داری برمی گردی

بگو هنوز دوسم داری با منی

بگو محاله قلبمو بشکنی

غم نبودنت مث آتیشه

تو این دو خط ترانه جا نمی شه


نظرات 8 + ارسال نظر
باقری چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

ارزش پند پنهان
قال امام حسن عسکری(ع)


«مَنْ وَعَظَ أَخاهُ سِرًّا فَقَدْ زانَهُ، وَ مَنْ وَعَظَهُ عَلانِیَةً فَقَدْ شانَهُ

هر که در نهان، برادر خود را پند دهد او را آراسته، و هر که آشکارا برادرش را پند دهد او را کاسته

عرض ادب واحترام به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم وشما بزرگواربه مناسبت میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع)
التماس دعا

مریم چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.eshghe-shisheyi.blogfa.com

سلام دوست خوبم....

سال نو رو بهتون تبریک میگم....

خیلی ممنونم از حضورتون....

شعر خیلییییی زیبایی گذاشته بودید....مرسیی....

در پناه حق موفق باشید.............

الهه پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

salam weblog ghashangi darid movafagh bashid va mamnoon az rahnamayi shoma

پرستو پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.parandehmohajeeer.persianblog.ir


سال نو مبارک

شعر قشنگی بود
موفق باشید

mafia جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://baqir.blogfa.com/

برخیز که باد صبح نوروز

در باغچه می‌کند گل افشان


خاموشی بلبلان مشتاق

در موسم گل ندارد امکان
سال نو بر شما و خانوادهی محترمتان مبارک باد

به من هم سر بزن

نامور دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

سال نو مبارک . وبلاگ قشنگیه . مطالبش هم جالبه

کاش رویاهایمان روزی حقیقت می شدند
تنگنای سینه ها دشت محبت می شدند
سادگی، مهر و صفا قانون انسان بودن است
کاش قانون هایمان یکدم رعایت می شدند
اشکهای همدلی از روی مکر است و فریب
کاش روزی چشمهایمان باصداقت می شدند
گاهی از غم می شود ویران دلم، ای کاش
بین دلها غصه ها مردانه قسمت می شدند

موفق و موید باشید

(¯`·-»آزاده«-·´¯) دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://azadeh-yass.blogfa.com

سلام. عالی بود.
پیروز باشی.

(¯`·-»آزاده«-·´¯) دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://azadeh-yass.blogfa.com

در پیچ و تاب کوچه ی مرموز روزگار
تا نقطه ای که حادثه تصویر می شود
آنجا که در تلاقی ایمان و اضطراب
یکباره خواب تو تعبیر می شود
وقتی که ضرب ثانیه ها در اراده ات
یک حلقه از توافق زنجیر می شود
رازی به هر شتاب و توقف نهفته است
رازی که در یقین تو تفسیر می شود...


New Up

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد