آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

زیارت

به زیارت اومدم واسه دخیل اون چشات

می خوام جلوی پای تو قربونی شه دلم برات

میگن شفا میده چشات میگن که جون میده صدات

منم شدم دخیل تو الهی که بشم فدات

تو رو مثل فرشته ها برام فرستاده خدا

همه وجود تو شفاست درد منو بکن دوا

آخه زیارت چشات برای من مقدسه

به جای خونه خدا طواف چشم تو بسه

می خوام که روزی صد دفعه دلم رو قربونی کنم

بعد زیارت چشات واسه تو مهمونی کنم

می خوام که فریاد بزنم بین تموم عاشقات

کعبه قلب من تویی دخیل میبندم به چشات

بگم زیارت تو هم مثل زیارت خداست

چه جور بگم که قلب تو پاک تر از فرشته هاست

درسته پات رو زمینه جنس دلت از اون بالاست

زیارت چشمای تو مقدسه برام شفاست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد