آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

چشم خونینم

تو را با چشم خونینم تماشا میکنم هر روز

و با این کار قلبم را چه رسوا میکنم هر روز

تو را دیگر نمیبینم کنار خویشتن اما

برایت در میان دل چه غوغا میکنم هر روز

تمام عمر در هجرت نوای غصه میخوانم

به اشک دیده چشمم را چو دریا میکنم هر روز

تو را هر شب به بام آسمان چون ماه میبینم

و با دوری چشمانت مدارا میکنم هر روز

به امیدی که دیدارت کنم در روز آینده

عزیزم من دلم را خوش به فردا میکنم هر روز.


نظرات 1 + ارسال نظر
شایسته سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://setarehhhh.blogfa.com/

سلام

وبلاگ بروز شد منتظر حضور شما هستم

موفق باشی در پناه حق [گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد