آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

آسمان کوچک بچگی

ازمحبت طعم کالی مانده است،ازصفای دل سفالی مانده است،آنکه زیبا بود زجرش می دهند،آنکه زشتی کرد اجرش می دهند...

رفیق من سنگ صبور غمهام

رفیق من سنگ صبور غمهام
به دیدنم بیا که خیلی تنهام
هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم
چه دنیای رو به زوالی دارم
مجنونمو دل زده از لیلی ها
خیلی دلم گرفته از خیلی ها
نمونده از جوونیام نشونی
پیر شدم پیر تو ای جوونی
تنهای بی سنگ صبور
خونه سرد و سوت و کور
توی شبات ستاره نیست
موندیو راه چاره نیست
اگر که هیچ کس نیومد سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش
طاقت بیار و مرد باش
صدای سازم همه جا پر شده
هر کی شنیده از خودش بیخوده
اما خودم پر شدم از گلایه
هیچی ازم نمونده جز یه سایه
سایه ای که خالی از عشق و امید
همیشه محتاج به نور خورشید
زندگیتان سرشار از عشق و امید


نظرات 3 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://sevda110.blogfa.com

سلام دوست عزیز جمله اغاز بلاگت زاقعا زیباست از وبلاگت خوشم اومد و با اجازه لینکتون کردم

اردشیر بابکان چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://avestaariyo2.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره قانون اشا (یکی از اصول دین زرتشت) نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

یک دوست شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام حتما به این ادرس برو ...................
http://s1.picofile.com/file/6518322932/%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B1%D8%A7_%D8%B9%D8%AF%D9%84%D8%B4_%DA%A9%D8%B4%D8%AA.mp3.html

نترس هک نمیشوی
picofile.com برای این سایت توجخ کن
خدایش برو
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد